söndag 1 april 2018

Glad Påsk + DC

Hej och glad påsk på er alla!

Själv har jag inte kunnat vara online så mycket då jag varit bortrest över påskhelgen. Idag tog jag och Brante en tur till "himmelriket" och körde regnbågstävlingen. Riktigt kul men samtidigt väldigt väldigt svårt. Hur gör ni? XD



Med en påskig outfit från förra årets påskafton så tog vi oss iväg och upp på regnbågarna. Riktigt härlig tur, även fast tävlingen var väldigt svår.

Tips: Ha en häst som inte nått level 15 ännu då du tilldelas väldigt mycket XP (jag fick 290 xp till Brante).

OBS! Spoiler om huvuduppdragen!

Jag har även kommit längre i det stora huvuduppdraget i spelet och behövt besöka DarcCore igen. Tycker själv (då jag inte varit aktiv på länge) att det var väldigt svårt att ta sig till deras helikopterplatta förbi alla vakter och fick börja om några gånger innan jag kom fram.


Han den där Darko verkar inte vara en rolig typ och det saknar bara en till av mörkrets ryttare för att kunna genomföra sina "onda" planer i Jorvik.


Jag rider just nu i åskviggens tecken (tror jag det kallas??) och har fått en egen Runstav till att läsa av runstenarna med. Förstod inte alls i över huvud taget vad jag skulle göra men men, jag läser typ aldrig vad det säger åt mig satt får väll skylla mig själv ://


Tips: Läs vad det säger åt dig att göra.... särskilt när det är huvuduppdragen annars förstår du ingenting och blir som mig YEEAAAY!! :)

Idag kommer jag inte vara mycket online häller då jag är med min finaste kille hela dagen. (Oooh jag vet att ni vill veta mer men HAHAHA NEVER!). Ha en fortsatt trevlig påsk och ät mycket godis för min skull! ;)

//DD!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar