lördag 21 april 2018

Ängel i Mistfall

Darkangel eller Ängel som jag kallar henne, är min trogna häst som jag har varit på mycket äventyr med idag. Vi har gjort allt mellan huvuduppdrag, tagit långritt och bytt hemstall!


Det var längesedan jag var ute med Ängel och idag hade jag tiden att utforska vad jag har missat i Jorvik lite extra. Väldigt fina bilder blev det oxå och dessa får du se nedanför ;)


Jag och Ängel hjälpte dessa "superstjärnor" att få loss Solaire (ett lam) från en buske och förde sedan hem Solaire till sin familj!

 
Jag hittade en stjärna! :D


Ängel fick träffa denna lilla filur i Jarlaheim medan jag satte mig ner och tog en fika!


Jag tog en lektion i teater!


Lite huvuduppdrag, hur bra är inte jag på att ta bilder?? XD


Jag och Ängel har haft det riktigt mysigt, vi har även bytt hemmastall. Nu bor vi i Dundull i Mistfall, dels pga det är avskiljt från resten av Jorvik, det är ett lugnt område med många vänner till Ängel och mina andra hästar. Det finns gott om plats och jag älskar bara atmosfären riktigt mycket! Det är då i Mistfall jag kommer vara som mest i Jorvik sista tiden när jag inte genomför flera uppdrag. 

Nu hoppas jag att ni har en skön kväll och roliga äventyr med era vänner och djur!

//DD!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar