torsdag 19 april 2018

Karta och min sista vecka

Aidens Beskyddare: Åskviggens tecken KARTA!
Jag har hittat kartan till alla som går i Åskviggens tecken på StarStables huvuduppdrag, alltså de som letar efter runstenar att läsa av. Man får vara vaksam på att det inte finns specifika dagar utan man måste kolla alla varje dag för att hitta vilka som är aktiva under vilket dygn!


27 April 2018
Det är datumet som min StarStable prenumeration går ut. Då säger jag hejdå till mina speldagar och hejdå till StarStableOnline för gott. Det kommer vara svårt att lämna då jag varit med sedan första året som StarStable var igång. Jag var en av det första spelarna men nu är det dags att lägga det åt sidan och gå vidare.

Spara tårarna till sen!
Det är inte dags att gråta ännu! Jag ska vara aktiv hela kommande vecka med spelande och uppdatering på bloggen varje dag så se till att spela ni med och kolla bloggen oftare för uppdateringar! Jag ska satsa på att göra så mycket uppdrag som möjligt och ta hand om alla mina älskade hovar <3 Vill ni träffa mig någon gång så bestämmer vi en MeetAndGreat. För er som inte vet så spelar jag på AirStar men kan ha en MeetAndGreat på alla servrar som önskas! Jag kommer med datum kommande vecka!

//DD!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar