tisdag 24 april 2018

Att leda sin häst för pengar?

Varför ska det kosta pengar att lära sig leda sin häst när det var gratis att lära sig hoppa med den? Är det verkligen värt pengarna. Jag betalade 135sc för att få kunna hålla i tyglarna i min häst. Såhär ser det ut i alla fall.



Det är roligt den första tiden men sedan kommer man på hur långsamt det går och hur onödigt det är egentligen (OBS! Detta är mina åsikter och endast mina åsikter!).  Själva hållningen är inte den bästa häller då jag själv förstår att man inte håller en häst såhär...

Dock så ser det väldigt mysigt ut att vara ute och gå med sin häst :)



Det var mina åsikter om att leda en häst! Kom ihåg att du gör som du vill och om du vill betala för att kunna leda din häst så kostar de 135 sc! Ha en bra dag!

//DD!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar