fredag 7 oktober 2016

Min vecka

Hej!
Jag vet att jag inte gjort så mycket på bloggen och allt, men jag har faktiskt inte gjort så mycket roligt den här veckan tycker jag. Jag har levlat mina hästar, levlat mig själv och kommit ikapp med alltihop då jag inte spelat på ett år. här kommer i alla fall bilder från allt jag gjort i veckan
OBS! Det kan finnas spoilers för er som inte har kommit upp i samma level som jag eller för er som bara inte gjort uppdragen!

Men... vad är detta jag ser? ;)


Jag bestämde mig nyligen för att köpa en ny häst och det blev en Lipizzanare. Möt DarkAngel, min lilla kille som just nu på level 4 sätter alla mina personliga rekord på tävlingar, tack tack!


Här levlar jag och gör uppdrag på Sydhoven :D Ett av mina nya favoritställen att vara på eftersom att det finns så mycket vildhästar där som man kan springa med och det var sååååå himla kul! :)


Här levlar jag lite till och hjälper Madison med hennes söta vildhäst som är lika lydig som en tränad hundvalp! :D


Det är det här jag menar med att springa med vildhästarna. Haha, det ser väldigt kul ut då Brante är väldigt stor i jämnförelse med vildhästarna XD


Tack så mycket för att ni står ut att vänta på uppdateringar från mig, jag ska bättre mig med det! :D
Det här var allt för idag, ni kommer få reda på era om DarkAngel i ett annat inlägg som kommer snart!
Juste hörni! Starstable firar 5 år nu och det kommer jag även bli bättre på att prata om! Tack så mycket igen för allting ni gör för mig! Ha en riktigt bra dag så syns vi i spelet (server: AirStar))

//DD!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar