måndag 26 september 2016

Första Champet

Hej allihopa!

Idag har jag inte gjort så mycket roligt. Jag har levlat lite med Quinsie (NightQueen) och så körde jag ett championat för första gången med henne. Hon går väldgt snart upp i level 14 och då tycker jag att det är dags att testa för dom och deras första gång :)

Jag hoppas att ni har haft en rolig dag idag allihopa. Många undrar varför jag inte gjort uppdrag idag eftersom att jag hade ledigt i ett år. Jo hörni, jag har mycket läxor i skolan och behöver även skriva på dom. Tack för att ni förstår!

Här kommer bilder från första championatet med Quinsie och våran levelrunda.

Tycker ni att jag ska visa min levelrunda för er i ett inlägg eller göra en video av något slag? Skriv isånna fall till mig i Starstable på servern Air Star eller så skriver ni kommentar här på bloggen! ;)

Quinsie var jätteduktig idag även fast att det flesta är framför henne :) En stark fjärdeplats blev det på hennes första Champ och det är bra jobbat tycker jag! :D


Tack så mycket för att ni läser bloggen och att ni följer mig i mina äventyr på Starstable! "Fortsätt alltid kämpa för dina mål hur långt det än är kvar tills dess"

//DD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar