söndag 25 september 2016

Starrider i en månad

Hej allihopa!

Idag blev jag SR igen för en månads provtid. Det är välidgt mycket nytt då jag inte har spelat på ett år men det har varit en väldigt rolig dag i Jorvik med mina vänner och deras nya klubb som jag är med i. I förra inlägget nämde jag Frida Mountainstone och Danielle Winterpaw. Det har en klubb som heter Prime Brothers och den är väldigt härlig att vara delaktig i. Det har även en blogg till sin klubb som du hitta längst ner i inlägget.

(SPOILER)
Okej, så vad har en nykomlig starrider på nytt gjort efter ett års uppehåll? Jo det ska jag säga till er... MYCKET! Idag låste jag upp Epona och Skördebyggden och det var riktigt roligt. Särskilt det svåra bergspasset till skördebyggden och flykten från GED. Jag fick dock ingen bra bild från det racet men här kommer bilder från dagens roliga uppdrag och äventyr.


Hur går den där lilla tjejen? Det ser ut som att hon har Beats hörlurar också!


Hur sitter Herman? XD


Här e fina Frida ifrån Prime Brothers


Älskar att man ser Slottet i bakgrunden från Sydhoven ^.^


- Här är klubbens blogg Prime Brothers

Tack så mycket allihopa! Vi syns imorgon hoppas jag ;)
//DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar