torsdag 29 januari 2015

Spirit

Även idag var jag hemma från skolan, har varit de hela veckan. Så när jag var som tröttast och inte kunde somna, kollade jag på den härliga filmen Spirit, the stallion of the cimarron. De är den bästa tecknade filmen jag någonsin sätt. Även för en 13 åring så är den bra och jag tycker mycket om filmer med denna genre. Filmen handlar om gamla västern då vilda hästar sprang fritt och en häst som kallas Spirit får uppleva de hårda livet och gå igenom många grejer med amerikaner och indianer. De är en så härlig film och den finns på swefilmer för den som vill se.



Så denna film har jag satt mig framför idag och jag vart så himla sugen på att rolla vh över hela jorvik så jag och två andra tjejer började rolla och de var superkul. :)



//DD!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar