torsdag 29 januari 2015

Min flytt

Idag ville jag och mina hästar ha lite förändring, så jag packade ihop alla mina saker från Steves gård och flyttade till silverglades hästportcenter/vingården istället. Mina många anledningar till att flytta var följande.
• De är nära till observatoriet, där jag för tillfället gillar att vara mest på.
• De är nära till Gyllenåsarnas dal där Goldsoul älskar att springa omkring.
• De är nära til ridhuset där Wildfire får öva dressyr och hoppning.
• De är nära till gallop banan där både Bluebelle och Shadow får springa av sig.
• Och de finns fria ängar att springa runt på och många picknick platser att besöka.
En nackdel var att de är nära till de stora olje pumparna, men de ska nog inte vara något problem. Han har sin plats och jag har min.
Men om han tänker komma och kladda på mina hästar, ska jag se till att han får en rak höger. Hoppas att ni har en plats som ni trivs med och hör hemma på. Detta är mitt hem :)


//DD!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar