lördag 25 oktober 2014

Fattiglapp

Hej hej hallå! Jag började dagen 425 SC och nu har jag 6 SC... Känns sådär. Men jag har gjort och köpt värdiga saker för det jag har spenderat.

1: Jag köpte stallhjälp i 7 dagar för 49 SC.

2: Jag har köpt "Röd proffsfilt"
Kommentar om filten:
"Proffsryttare använder ofta filtar av det här märket."
Styrka + 1
Snabbhet + 3
Disciplin + 1
Vart: Västkobbens fiskeby.

3: Jag köpte en "Piratsadel"
Kommentar om sadeln:
"Det sägs att den här sadeln hittades i en skattkista på havets botten"
Styrka + 4
Snabbhet +1
Disciplin + 4
Vart: Västkobbens fiskeby.


4: Jag köpte även en "Blå stalljacka"
Kommentar om jackan:
"En jacka som fungerar både på hästryggen och i stallet."
Rida + 2
Hoppa + 3
Kommando +3
Skötsel + 8
Vart: Västkobbens fiskeby.



Och så köpte jag en "Svart västernskjorta"
Kommentar om skjortan:
Yiiihaaa!
Rida + 8
Hoppa + 1
Kommando + 4
Skötsel + 1
Vart: Ferdinands hästmarknad.

Nu har jag blivit fattig... Men det är ju bara att vänta tills nästa lördag! Glad Halloween på er alla!
//DD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar