fredag 19 september 2014

"Please forgive me, I can´t stop loving you"

Hej hej hallå i stugorna små! jag är SUPER ledsen för det dåliga uppdaterandes. Har faktiskt haft mycket att göra med skolan, jobbigt att börja 7:an asså!

Det har hänt mycket och jag ville påminna er om dubbel starcoinst helg med detta:

Dubbla Star Coins vid alla köp i helgen! Köp Star Coins i helgen så får du dubbelt så många! Samma gäller när du köper Star Rider, då dubblar du mängden Star Coins du normalt skulle fått! 


 Dubbla Star Coins vid alla köp i helgen
4 dagar, 17 timme, 59 min, och 7 sekunder

Erbjudandet är tillgängligt från 11:00 fredagen den 19:e September till och med 13:00 Onsdagen den 24:e September. Passa på innan erbjudandet upphör!

Horse

Vi rekomenderar:
  • Köp ett Lifetime-medlemsskap denna helg och få 2400 Star Coins på direkten (normalt sett är det 1200 Star Coins). Du får också en veckopeng på 100 Star Coins för alltid!
Ha en fin helg så ses vi på Jorvik!
Star Stable-gänget och dd!

Ska bli bättre på uppdaterandet och nu ska jag spela SSO! Om du vill se mig så ska jag jobba med solrider grejen i valedale. Så... aja! Om du vill så är jag i dom där krokarna och kanske med ny frisyr om ni har tur! ;)

//DD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar