tisdag 11 mars 2014

AM SO SRY!!!

Hejsan allihopa! Jag e superledsen att jag inte har lagt till några nya inlägg på någon vecka... eller veckor! Ber hemskt mycket om ursäkt för det! Men jag har tagit mycket bilder med vänner och utan. Bildbomb, har någon beställt en bildbomb? JUSTE! Ni har! VSG!!!

Lunch med bästa Dante!

Ingen vill byta plats av oss! Men, jag! (som alltid är snäll... hehe. alltid! ) 

Nu är det fika i fortpinta!

#Selfie! :P

I crying, because am ALONE!!!! No one loves me!

Colla jag som alltid!

jag och Dante

HAR ÄNTLIGEN KOMMIT IN  GÅÅÅÅÅÅÅD!

MOT FISKEBYN!!


Elvira! My loved best friend!!!

Fika med basta Elvira

BFF!

Lilla Boy har jobbat så mycket att han försenat en paus på hästön!

Aa, det var vällan alting som har hänt den här veckan! Ahap! Ha de bra friends!
//DD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar