måndag 6 januari 2014

Gott nytt år och Nyheter!

Tjaba! Gott nytt år på er alla, i detta år så ska allting bli bättre har jag hört. Men jag e rädd för en sak som händer när som helst! Min prenumeration på starstable går ut nån gång i Januari! (Hoppas att det inte händer snart! Hoppas, hoppas, hoppas...

Nyheter:

Fika med dina vänner!

2014-01-02

Hejsan!
Hoppas alla har haft en härlig jul och ett fint nyår! Vi börjar det nya året med att släppa en alldeles ny funktion, Café! Och vad passar bättre än att ta en fika med dina vänner såhär efter julledigheten?

Café:
- Våra fantastiska caféer på Jorvik öppnar upp portarna så att du och dina vänner kan avnjuta en trevlig fika tillsammans. Rid till ett utav caféerna på Jorvik och sätt er ner så kommer en servitris inom kort och tar er beställning! Beställ en god kopp te och en mumsig munk, eller varför inte en bit nybakad hallonpaj och en iskall jordgubbsmilkshake?

Om ni vill chatta med varandra när ni fikar trycker ni helt enkelt på 'Enter' på tangentbordet så kommer chatt-rutan upp.

Fikadags!

Fikadags!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget


Jag ska fika så mycket jag kan i veckan! HAHAHA! XD

Vill ni fika med mig så är jag där i detta schema:

måndag: Har precis varit på en personliga resa till fjällen så jag måste packa upp idag men jag e inne lite då och då och kommer säkert att resa till cafet nu med det samma!

tisdag: 13:00-14:00

onsdag: 16:00-17:00

torsdag: efter att ha tävlat i mlc(morrlands championat)8:00-8:30

fredag: då kanske några av mina vänner fikar också så häng på du med. XD 14:30-15:30

Fika med mig i veckan så mycket du vill! 
Hörs!

MVH Diana Goldstone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar